| | Català

Enjoy & move

PREGUNTES FREQÜENTS

1 . INFORMACIÓ GENERAL

1.1. Com fem possible aquest preu? - Aquest preu és sostenible ja que eliminem els costos superflus en el dia a dia de la instal·lació. El fet de no tenir piscina, i dotar el centre de certs automatismes com la WEB, ens permet oferir el nostre producte de qualitat a un preu baix. Sense dubte l'opció més intel·ligent. La teva participació és clau . Si respectes les normes d'ús els faràs sostenibles també. La sostenibilitat del model depèn en part de tu.
1.2. Quines són les nostres quotes? - Per conèixer els preus consulta dins el banner 'LES NOSTRES QUOTES' on podràs conèixer els preus vigents de cada centre. Amb totes les nostres quotes tens accés accés lliure a qualsevol hora que estigui el centre obert, accés a totes les activitats dirigides, sala de Fitness amb assessorament i vestidors amb dutxes privades, també incloses en la quota.

1.3. Quins són els nostres horaris? - Tots els centres Duet Fit excepte Sagrada Família y La Rotonda, obrim de dilluns a dijous de 6:30 a 22:30h divendres 6:30-21:30 h, dissabtes de 9:00 a 20:00 h i diumenges i festius de 9:00 a 15:00h (excepte 1 gen. i 25 des.).

En el cas de Sagrada Família obrirem de dilluns a dijous de 7:00 a 22:30h, divendres 7:00-21:30h, dissabtes de 9:00 a 20:00h i diumenges i festius de 9:00 a 15:00h (excepte 1 gen. i 25 des.).

En el cas de La Rotonda obrirem de dilluns a dijous de 06:30 a 22:30h, divendres 06:30-21:30h, dissabtes de 08:00 a 20:00h i diumenges i festius de 9:00 a 15:00h (excepte 1 gen. i 25 des.).

Amb qualsevol quota nostra tens lliure accés a aquest horari.

1.4. Quina és l'edat mínima per poder inscriure? - L'edat mínima per inscriure't és de 15 anys complerts .
1.5. Hi ha llista d'espera? - A Duet Fit no tenim d'entrada llistes d'espera. Tot i que ens reservem el dret de posar-la en algun dels nostres centres en cas que ens sigui convenient per tal de mantenir el confort dels nostres abonats/des .

1.6. Puc pagar en efectiu Duet Fit? - A Duet Fit no es pot pagar res en efectiu a excepció de les màquines de vending. Els pagaments de les quotes de soci hauran de ser per domiciliació bancària, a excepció del primer pagament que ha de ser amb targeta de crèdit/dèbit .

1.7. Seguretat de les teves dades? - Complim amb la Llei Orgànica de Protecció de Dades a través de l'Agència Oficial de Protecció de Dades.

1.8. Em puc donar d'alta a la instal·lació? - Pots inscriure't on-line a la web o presencialment al centre , és indiferent . En el cas que ho vulguis fer a la instal·lació, el personal de Duet Fit t'ajudarà per si tens dificultat o no estàs familiaritzat amb Internet.

1.9. Si m'inscric a mitjans de mes, he de pagar el mes sencer? - És clar que no! La data en que t'apuntes pagues la part proporcional del que queda en el mes en curs. Per exemple si t'inscrius el dia 21 del mes, només pagaràs els dies que quedem fins acabar el mes, i a inicis del següent mes l'import serà pels mesos naturals.

2 . PROCÉS D'INSCRIPCIÓ / ENTRADA A LA INSTAL · LACIÓ

2.1. Com em puc donar d'alta? - Donar-se d' alta és molt senzill. Només cal seguir els passos que el web indica. Hauràs de tenir un compte de correu electrònic obert (email) per poder inscriure't, a causa que en inscriure't t'enviarem informació del funcionament del centre a través d'aquest canal. Si no tens ordinador a casa sempre podràs consultar els que en els nostres centres posem a la teva disposició. En el procés d'inscripció hauràs d'omplir:
• Dades personals.
• Acceptació Llei Orgànica de Protecció de Dades i de Responsabilitat d'aptitud física i Normatives d'ús.
• Dades bancàries (protegides segons la LOPD).

2.2. Quins documents necessito per donar-me d'alta? - Per donar-te d'alta necessitaràs tenir a mà el DNI, NIE o número de passaport en el cas de residents internacionals, i un número de compte bancari espanyol. També, la targeta de dèbit/crèdit, ja que el 1r pagament l’has de fer mitjançant aquesta modalitat de pagament. El número de compte el necessitarem per domiciliar els següents pagaments. En cas de no tenir compte bancari espanyola podràs inscriure't al centre amb una modalitat trimestral, però no on-line.

2.3. Puc provar el centre abans d’inscriure’m ? - Pots provar el centre omplint el formulari d'aquesta invitació i presentant-la a la recepció del Centre ( descarrega-te AQUÍ ) Només el podràs provar una sola vegada.

2.4. Què he de fer si només vull apuntar per un període determinat? - Per temporals, tenim la possibilitat que t'inscriguis sense domiciliació bancària i fer el pagament de tot el període amb targeta de dèbit o crèdit, encara que siguis d'un altre país, per a aquesta modalitat inscriu-te en el mateix centre.

2.5. Puc pagar una entrada per un dia? - Pots comprar una entrada puntual al nostre centre seguint aquest enllaç: 'compra entrada puntual' i mostrant el número de rebut al personal del centre el dia que vulguis venir a entrenar.

3 . SERVEIS I INSTAL·LACIONS
3.1. Quins serveis estan inclosos en la quota? – Accés lliure sense limitacions horàries a la sala de Fitness amb lliure ús de tot el material que disposem (a l'apartat "Serveis" del web s'especifiquen els diferents espais de la sala), accés lliure a totes les activitats dirigides del centre (consulta el nostre horari a la web a l'apartat Serveis), ús de la zona social amb WiFi. Vestuaris equipats amb taquilles d'ús puntual, que funcionen amb cadenat que hauràs de portar, assecadors i dutxes privades incloses en la quota.
3.2. Estan les dutxes incloses en la meva quota? - PER DESCOMPTAT QUE SÍ, i totes les dutxes són privades . L'aigua és un bé escàs, fes-ne un consum responsable .
3.3. Em donaran un programa d'exercicis ? – A Duet Fit tenim un sistema de programacions en funció dels teus objectius i el teu nivell , quan vinguis a la sala de Fitness definirem el teu nivell actual i amb això et recomanarem el programa que millor s'ajusti a tu en cada moment.
Els programes esportius els hem dissenyat perque qualsevol persona no familiaritzada amb el Fitness sàpiga interpretar i executar-los amb facilitat .
3.3. Hi ha personal que m'atengui a la sala? - Sí, t'atendrem i t'explicarem el funcionament de les màquines si ho necessites, sense cost addicional.
3.4.Tindré professors d'activitats dirigides? - Sí, a Duet Fit totes les activitats dirigides són amb monitor, pero també fora d'hores punta hi ha també sessions virtuals de cylcing. Les sessions Xpress també les desenvolupa un professor de manera presencial .
3.5. Puc tenir per la meva consulta l'horari d'activitats dirigides? - El programa te'l pots baixar de la web i imprimir-te'l, el trobaràs a la pàgina inicial del web seguint el banner 'activitats dirigides'. De tota manera, en cadascuna de les sales també el trobaràs imprès.
3.6. Podré reservar meves sessions de CYCLING a través del web? – A través de la zona de clients de la web podràs reservar la teva bicicleta per a les sessions amb monitor.
3.7. Què no inclou la meva quota? – Els serveis d’Entrenament Personal així com cursos especials fora de l’horari d’activitats dirigides que es puguin realitzar. Tampoc les taquilles de lloguer (aquelles on podràs deixar de manera permanent les teves pertinences). Els productes de les màquines de vending com cadenats, begudes, menjar, etc. tampoc estan inclosos en la quota.
En el cas que vulguis llogar una taquilla, o conèixer més detalls del servei d'Entrenament Personal, escriu-nos un email a bruc@duetfit.esviaaugusta@duetfit.es universitat@duetfit.essagradafamilia@duetfit.es o bé contacta amb el personal presencialment al mateix centre. 

3.8. Té Duet Fit piscina, saunes o spa? - Duet Fit està configurat per satisfer els amants de l'activitat física i l'entrenament en sec. És per això que el centre no ofereix piscina, ni zona d’aigües. L’ús d'aquestes instal·lacions sòl ser baix i considerem que no tens per què pagar una instal·lació amb poc ús.

4 . EL MEU PRIMER DIA A DUET FIT
4.1. Com accedeixo el primer dia al centre?
- Un cop has tramitat l'alta tu mateix/a pots accedir al centre gravant la teva impremta dactilar en els torns d'accés seguint aquests passos:

- Posa el teu dit índex en el lector d'entrada, escriu el teu DNI/NIE o passaport SENSE LLETRES a la pantalla d'accés, i després torna a posar el mateix dit en el lector. D'aquesta manera quedarà gravada la teva impremta a la teva fitxa de soci.
Posterior al primer dia només amb posar el dit al lector els torns t'obriran automàticament.
4.2 . No oblidis portar el teu cadenat per utilitzar a la taquilla . Qualsevol cadenat estàndard funciona a les nostres taquilles, encara que recomanem cadenats de combinació de màxima seguretat si és possible amb combinació. No compris el cadenat en una botiga que no pugui certificar la seva qualitat. Si perdessis la clau del teu cadenat o es fes malbé en el moment d'obrir la taquilla el personal del centre t'ajudarà a obrir ( Si en el moment que passa el personal està donant una activitat hauràs d'esperar que aquesta s'acabi). També pots comprar el cadenat en el mateix centre.

4.3. Recorda que les taquilles són d'ús puntual . Només podràs utilitzar la taquilla durant la teva estada al centre. Si deixessis el teu cadenat lloc de manera permanent l'haurem d'extreure, treure les teves pertinences, que guardarem en un espai dedicat a això, i no tindràs dret a reclamar la reposició de la teva cadenat. Tindràs una setmana per reclamar teves pertinences.

4.4 . No oblidis portar la teva tovallola per entrenar. Aquesta tovallola l’hauràs d'utilitzar per posar entre el teu cos i el suport/màquina que utilitzeu. SENSE TOVALLOLA NO PODRÀS ENTRENAR. Aquesta és obligatòria en totes les zones esportives del gimnàs (Fitness i activitats dirigides).

4.5. Si utilitzes pesos lliures (manuelles/discs) ÉS OBLIGATORI DEIXAR-LOS EN EL SEU LLOC UN COP UTILITZATS, A FI DE PRESERVAR ENTRE TOTS L’ORDRE A LA ZONA DE PES LLIURE.
4.6. Et recomanem que t'hidratis durant la teva pràctica esportiva. Pots utilitzar un bidó i omplir-lo a la font d'aigua que tenim habilitada a la sala de Fitness.

4.7. Equipa't correctament amb sabatilles adequades, les sabatilles tipus xancletes o sabates no estan permesos per fer exercici físic, utilitza roba esportiva còmoda i transpirable. No utilitzis roba plastificada no transpirable, ja que aquestes no ajuden a perdre pes i sí a deshidratar.

 

5 . PROCESSOS ADMINISTRATIUS

5.1. En la modalitat de pagament ANUAL què passa quan finalitza el període pagat?

Si no ens has indicat expressament per email, o presencialment, que vols donar-te de baixa (la qual cosa pots fer quan vulguis fins al dia 5 de l’últim mes pagat) la quota passa a renovar-se amb la quota mensual sense permanència i es manté així fins que no s'indiqui expressament que es vol canviar de nou de quota.
5.2. És possible interrompre la meva adhesió al gimnàs de manera temporal?
No és possible interrompre temporalment l’adhesió al gimnàs amb cap de les modalitats.
5.3. Com em puc donar de baixa?
Podem tramitar-te la baixa en el moment que ens ho sol·licitis per correu electrònic o presencialment en el mateix centre.

 

5.4. Quins són els terminis d'execució de les baixes ?

Aquests són els terminis de baixa segons la quota seleccionada:
- En la quota mensual sense permanència i la Premium: les baixes sol·licitades fins al dia 5 del mes en curs es tramiten per a final del mateix mes, posterior a aquesta data seran per al mes següent.

- En la quota de pagament anual: si ens informes abans del dia 5 del 12è mes pagat, la baixa es realitzarà per a final de l’anualitat pagada. Si es tramita posterior, el procés és el mateix que amb la quota mensual sense permanència.
Les baixes únicament i exclusivament es tramitaran quan estiguin sol·licitades pel titular, o bé pel tutor legal en el cas de menors d'edat.
Per sol·licitar la baixa pots indicar-nos presencialment al centre, o enviar-nos un email a: bruc@duetfit.es, a viaaugusta@duetfit.es, universitat@duetfit.es o bé a sagradafamilia@duetfit.es segons correspongui, amb l'assumpte: 'BAIXA', les teves dades personals, i el motiu de la teva baixa, i la tramitarem segons el període que correspongui que dependrà de la data de la teva comunicació i la quota que tingui.

Sigui quin sigui el motiu de baixa, l'import de la matrícula i dels mesos pendents no són reemborsables en cap cas.

5.5. Què passa si el meu banc torna un rebut?
Si el teu banc ens torna el teu rebut no podràs entrar al centre. A partir de llavors tindràs tot el mes per posar al dia els pagaments. El import pendent el podràs abonar a l'entrada del centre amb targeta de crèdit/dèbit amb una penalització de 3€ per despeses bancàries i administratives. Una vegada un rebut està retornat per posar-te al dia dels pagaments has de fer-ho presencialment al centre. Recorda que no acceptem pagaments en efectiu.
Si abans que finalitzi el mes no actualitzes la teva adhesió al centre el sistema et donarà de baixa i perdràs els teus drets de matriculació .

5.6. Puc inscriure’m de nou?

Sí, clar. Si vas demanar la baixa en el període corresponent només hauràs de re inscriure’t i ja està (abonant la part proporcional de la quota en el cas que et re inscriguis un cop iniciat el mes + la matrícula).
Si et vas donar de baixa amb pagaments pendents, l'únic que hauràs de fer és abonar el rebut pendent + la penalització de 3€, i tornar a pagar la matrícula més la part proporcional del mes en curs en que et vols apuntar.

Poliwin Cloud © 2017 VECTOR DA, S.L.